my first gift!

heej , nu är jag hemma fårn ohanas bday, dt var super kul. vi var på hardrock cafe och åt och bowlade. tog en massa bilder men orkar inte lägga upp dom i kväll. idag fick jag min första present från min mormor, alla andra får jag ju imon! älskar den fick inserationen av ohana som har en likadan men lila!
ser den inte mysig ut? det är en av dom skönaste filtarna ever, och kolla färgen !!! :D
imon är min fest så jag måste lämna skivor till nilo som fixar musik och så kommer vera och siby kl 3. vera ska locka mitt hår och så ska vi fixa oss. efter det ska vi hjälpa mamma. men jag hör av mej imon, nu ska jag spendera sista timmen av min födelsedag med min familj. pussss.

Kommentarer
Postat av: vera

jag döööör så skön den va :o

2011-03-06 @ 13:47:33
URL: http://re

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0