kvinnordagen

heej, nu sitter jag här och pluggar, vet ju inte om det kommer gå bra på hemkunskap provet imon men vi får vell hoppas. idag är det kvinnordagen så grattis alla kvinnor runt i världen och jag hoppas att varje kvinna känner sig trygg, och kan ha sina rättigheter. men idag får ni en bild på min nya ring som är mitt sjärntecken fiskarna. fick den av sabi i födelsedags present älskar den så mycket för det är ju hur jag är som person en fisk hahahah.
jävligt cool bild, men nu ska jag , försöka få all kunskap i mitt huvud puss.

Kommentarer
Postat av: Noanatasha

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2012-08-03 @ 11:12:32
URL: http://noanatasha.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0