day 3 is over !

helloo.
hur är läget? idag har jag jobbat igen! det var jätte skoj, igår var jag jättre trött så bloggade inget. men allt är jätte roligt på dagiset och barnen är jätte gulliga! men jag saknar mina tjejer.. så om ni ser detta så vet ni att vi måste träffas. och jag saknar vera också.. idag ska jag bara plugga, göra klar min abort film. men innan det får ni dagens outfit! hade en blå shorta och svarta leggins och vita convers!
så här sser man ju ut efter en dag med barn.. hahaha.
vi hörs kanske puss.

Kommentarer
Postat av: Mona

Jasmin har du saknat mig ?

om du inte har saknat då har inte jag heller saknat dig

Men om du har saknat mig då kanske ja också har saknat dig (L)

2011-03-24 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0