kunskapskolans skolavslutning!

idag vaknade jag av att vera skulle till skolan kl var ungefär 8, jag hade några saker att säga till henne, men jag tror inte ver förstod för jag lät som om jag var drogad
jasmin: verraaaaaaaaaaa.. duuu kan ta locktången sibylla behöver den inte..
hahahah asså jag vet inte hur ni läser detta men jag lät som att jag hade rökt på haha. för trött.
iallafall så vaknade jag senare vid 10 och fixade mej och åkte in till siby skulle hjälpa henne att fixa hennes hår till skolavslutningen. resultatet.
snygging!
efter det åkte jag till stan med henne för dom skulle öva på att sjunga jag väntade på piippola så jag shoppade lite. sedan var det avslutningen och efter det gick vi alla på resturang och åt kolla vad gott!!
här får ni bilder.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0