love and other drugs

nu har jag kollat på love and other drugs det var på tiden ahha, jag skulle se den på bio men det blev inte så allan laddade ner den till mej thank you!:)
håller på att droga es un secreto asså så jävla bra!! men nu ska jag kanske kolla på någon annan film för jag såg klart one tree hill säsong 5 igår så har börjat kolla på tvåan igen kanske ska börja kolla på någon annan serie många säger att pretty little liars är bra kanske börjar med den haha! asså jag är värsta serie nörden jag typ följer 9 stycken ;o.. haha men ni får ha en bra kväll/natt, imon blir det middag hos vera ! vi hörs puss.

Kommentarer
Postat av: Mona

Pretty little liars är skiit bra

2011-07-24 @ 01:47:53

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0