my weekend

helluu
denna helgen har jag varit med vera och vi har hittat på en massa kul.
i fredags överaskade vi min faster med en härlig middag
working!
sen sov vi över hos min faster. dagen där på asså lördag stack vi till en kurdisk fest!
skit roligt för jag och vera skämmer allltid ut osss.
tex när vi skulle hämta våra jackor för att impa på ett par killar , gick inte så bra ... HAHAH
cp bild, tagen alla bilderna är dagna från veras blogg och såklart så lägger hon ut som fulaste på mej haha:)
sedan sov vi över hos min faster IGEN hahaha.
så nu är det söndag och vi firade min fasters födelsedag med släkten.
vi åt middag öppnade presenter åt tårta och så klart så pratade vi i mun på varandra ahhahaha det är aldrig tys hos familjen eragi!♥
familjen , en helt vanlig middag haha:)
men nu har jag kollat på one tree hill och no ondinary family med mammi.
vi diskuterade faktiskt att jag skulle gå och köpa mej ett par klack skor, lånar alltid mammas och hennes har ingen platå och sånt kan man ju inte dansa i och det är det jag gillar ;)
har 400 så får se vad jag hittar, ska nog ringa siby och fråga om hon vill leta med mej hon är bäst när det gäller skor och annat! juste jag har en fråga till er underbara läsare, jag har hört jätte mycket att min blogg ger virus, jag vet ju inte själv för inget händer när jag går in och kollar..  men jag vet inte vad jag ska göra vill ju fotfarande att ni ska läsa.. så kanske ska starta en ny blogg, men ska i såfall behålla denna, en massa minnen här ju!
men vi får se, jag måste hitta ett bra namn gillar sajmin mycket vill inte heta något basic som jasmins ?
alla heter ju så kenzas, paows, kissies, fokis ? lite tröttnande, men om ni har några bra förslag säg bara till!
men nu ska jag tvätta bort sminket och gå och läsa lite sen blir det bara sova som gäller!
godnatt!

Kommentarer
Postat av: vera

sajmin:(

kommer sakna diiiin blogg.



hhahhaa, älskar dig

& dom killarna, fyfan va pinsamt

dämp

2011-02-07 @ 11:50:00
Postat av: lovisa

fina ögond u har:)

2011-02-07 @ 12:10:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Meelii thee bbeest

jaassmin vem har lurat dig ?? :D <333 din blogg ger inte virus hahha :P

2011-02-07 @ 20:17:16
URL: http://melinateran.devote.se

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0