my brother V

helluu, stannade hemma idag var förkyld så ville bli bättre tills helgen och allt;)
asså såg ni mitt inlägg igår hahah asså jag dör, ni kanske inte förstår men det var så jäkla kul! speciellt det med andreas! haha! igår när vi kom hem till min faster så hade vi värsta träningspasset hahaha asså vera ville typ döda mig och det var inget nybörjar pass haha, vi gjorde en massa övningar i våra pyjamaser i vardagsrummet med barbie låt ahhaha jag dör, och låten tog aldrig slut ju haha... faan villken tränings värk jag har!! efter det kollade vi på desperate och åt sushi, jag orkade inte men vera åt 14 bitar haha tjockis♥
me and my brother V
snart ska vi ha ett pass genom telefonen också bye!

Kommentarer
Postat av: vera

sushi and träning ftw!!! FYFAN BEATCH 2012 here we come

älskar dig mest <3

2011-12-07 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0