julshopping!

helluu bebbes!
hur är läget? jag mår bara fint, har lite ont i magen nu när mensen är här, men annars är allt perfekt. idag efter skolan så stack jag och madde till stan och julshoppade lite till! jag hade bara sibys present och min fasters present som jag och vera måste snacka om, ring mej! menmen vi hittade en massa fina saker, och blev speciellt nöjd över ett av mina köp. jag var inne på bikbok och det var halva priset på alla klänningar! så hittade jag denna snyggingen för bara 100:-
älskar dekorationen!
super fin eller hur och ett super bra pris! man kan ha den till alla möjliga fester!nu ska jag bara ta det lungt kolla på någon film och vara med familjen. imon ska jag nog inte till skolan för vi har typ inga lektioner och vi bara kollar på film som då är slöseri om jag kan göra detsamma här hemma och och hemma kan jag också se klart på filmen :D men ni får ha det gött pussssss

Kommentarer
Postat av: vera

NYÅR!?

sv: jo såklart älskling <3

2011-12-19 @ 21:12:02
URL: http://reav.blogg.se/
Postat av: vera

jaaaa lätt <3

2011-12-19 @ 21:41:35

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0