hook a brother up?

jag och vera va i stan och åt sushi och kollade i äffärer hahhaha, vi träffade andreas wijk hahha, tog kort med honom och så här gick konversationen till hahah:D
jag: hej skulle jag kunna ta ett kort med dig
han: eeh aaa :)
vera tar kortet hahha
vera: vänta den blev suddig, ska ta en ny..
tysnad.. jasmin håller om andreas
han: tack så mycket
jag ta.. varsegod!
hahahahhahahahhahahhahahha istället för att jag skulle säga tack så han sa tack hahahhaha jag ba varsegod som om  jag var den kända hahahhahahaha..
jag dör, assså faan vad vi skratta hahahha, vi hade ju värsta publiken haha vårat skratt dödar!!
omg killen i spårvagnen jag döööööörrr hhahahaa
jasmin: vi stannar hemma imon då?
vera: men jag har gympa måste gå
jasmin: hoka broter appp hhhahahaha (HOOK A BROTHER UP)
jag dör bästa dagen ever, och snart ska vi äta enu mer sushi! juste vi hittade skiit billiga fraktfria iphones hoppas vi båda får till jul! taggaaaa


Kommentarer
Postat av: vera

HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHA



vi är för bra ibland

2011-12-07 @ 19:54:42
Postat av: Lina

vart hitta ni dom om man får fråga ute efter en billig iphone :)

2011-12-14 @ 12:57:44

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0