haha asså jag dör för söt är jag!

hahahhahaha omg det ser ut som det är min läpp, men det är ju min tunga hahahahha!!!!
menmen har plattat håret nu super nöjd för det är skiit mjukt, vera klippte ju det i lördag så känner mig super fräsh! thanks vera gian:) sorry guys helgen är slut och imon blir det skola igen.. :) imon kanske jag träffar siby efter skolan vi får la se, juste og kollade på gossip girl amandis ?? den var så bra men jag blev värsta ledsen i slutet.. fast blair och chuck blev tsm igen omg faan vad glad jag blev haha fråga ba allan jag stog och hoppade allan ba öööhhh? cp :D mandis vi snackar mer om detta imon, men ni andra får sova sött så hörs vi imon kissies!

Kommentarer
Postat av: vera

hahahha sötis <3

OMG GOSSIPGIRL!??!??! såg du?!??! jag dog....

2011-12-12 @ 21:00:58
Postat av: Anonym

Självförtroende på Top jasmin , det är bra det ,,,,,sött bild : DDDD / ms alikar

2011-12-12 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0