fika i solen & kurdisk fest

helllu, nu är jag hemma, hem ljuva hem! har nyss kommit från festen och är super trött dansade sönder mej! idag var jag i stan och satta mej på ett cafe med mina tjejkompisar vi snackade en massa som vanligt i det fina solvädret. efter det så gick vi runt i stan och så hamnade vi på mc som vanligt.. haha. sen åkte jag till min mammas jobb och bytte om där. vi åkte till festen som var till min pappas bästa kompis som fyllde 50år. vi firde också att han och hans frus mamma hade kommit från iran! det blev en massa god mat och en massa dans. jag och angelica gick loss! ahhaha det är också roligt när man får en massa kommentarer att man dansar jätte bra! haha. sedan var jag ju också lite med leo och robin. men nu är jag hemma och jag ska nog sätta på en film och lägga mej i sängen och mysa! imorgon åker min mormor tbx till polen så jag ska spendera dagen med henne och sedan följa henne till bussen! men ni får sova gott så hörs vi imon caio!
kvällens outfit.
klänning från H&M och klockan från ur&penn.

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

göttans, blev bara slapp igår :) utgång ikväll kanske, skaru göra nåt kul denna helg? kram

2011-08-13 @ 17:17:44
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0