kolla på den ni kommer dö av skratt ;)

kolla på den äger, den kommer ut 18 augusti  måste se den.

iallafall så har jag suttit och kollat på film med allan, vi såg 1012 den var sådär tycker jag för mycke på hittat.
men nu ska jag snart kolla på sex and the city, och så dum som jag är så missade jag ugly betty idag igen :(
får vell se reprisen.
idag har jag ba suttit och kollat på hela första säsongen av friends(vänner) fick låna den av jivar, kommer nnog hemm med säsong 2 för dom har alla ;)
imon blir det maymuna vet inte en vad vi hittar på men vi har alltid kul ;)
nu måste jag draa kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha omg den nya filmen mååååste man se, vi kanske kan se den tsm? ♥

2010-07-14 @ 21:49:18
Postat av: siby

haha glömde skriva att de var från mig :D

2010-07-14 @ 21:49:37
Postat av: sabi

ahahahahahahahahaha,den verkar asbra,hahahaha :D :P<3

hahahahahah ofta man gör en parodi,men det är nog JÄTTE många som kmr se den,typ du ahahahaha<3

2010-07-14 @ 23:05:51
Postat av: siby

sv: haha nej asså den första kommentaren var från mig fast de står inte mitt namn :)

2010-07-15 @ 23:57:51
URL: http://villanueva.blogg.se/
Postat av: vera

sv: HAHHAAHAHHAHAHAH

dör, så ful.<3

2010-07-19 @ 00:08:33

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0