du är underbar!

hejhej, har inte bloggat på några dagar, har varit hemma igår är förkyld, HEMSKT.
skulle inte klara det så bra utan vera & familjen♥
hur gullig kan man vara?
igår när jag ligger hemma och mår piss, kommer mamma hem med en present från vera, det är ett örngott (:
denna var det!
taaack älskling den gjorde så att jag sov hela natten ;) loveu
iallfall, så ska sandra, vera och allan till liseberg, jag kommer inte följa med för får endå inte åka något då blir jag bara enu sjukare sorry, men vera ring mej berättar mer♥
men nu ska jag nog kolla på någon film, ni får ha det så bra och tack för era kommentarer, forsätt så ni gör mej glada :)
ha en trevlig lördag KRAM

Kommentarer
Postat av: vera

så bra att du kom ikväll

asså jag dog av skratt!

skavi gåuppelelr (cp dialekt)

vera, vilket språk pratar dom?

HAHAHHAAHAH

döööööööööööööööör



du förtjänar det bästa älskling :)

kul att du gilla den, jag älskar dig mest av allt. hoppas du vet det. puss(L)

2010-07-04 @ 00:44:08
URL: http://reav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0