skola som vanligt ;)

hejhej , skola idag som vanligt vare , men hade extra skoj när jag nästan tvingade mahjar att äta tidningspapper hahah XD, men han vägra så nå är han min slav tills  vi slutar skolan , men tror inte det blir nåt av det :P
sen i bruns vare två spårvagnar som krocka så 4an och 9an åkte inte så jag var tvungen att åka svingel vägen :P, så darya följde med mej och så skulle hon åka hem sen från hjälbo men 8an kom aldrig vi satt där och jag flabba as mycket åt allt darya gjorde XD, föresten vet jag inte om 8an kom sen ;O haha
vera vet du vem jag såg i hjälbo han där ali eller vad han hette han som var en blond arab hahah, han kolla på mej hela tiden XD
här är bilden på när 3an och 7an krockade ;P
puss så länge :D

Kommentarer
Postat av: Winnie

vad har hänt med din blogg?

KRAM

2009-05-15 @ 23:42:37
URL: http://molinis.blogg.se/
Postat av: jasmin

Diana råka förstöra den lite;P

2009-05-17 @ 17:35:12
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0