skolavslutning

hejpådej
idag hade jag skolavslutninig och jag var fanbärare som stog med flaggan pinsamt var det  , men iallaffall vare min sista dag på johanneberg kommer sakna det otroligt mycket :(
men kommer ju såklart hålla kontakt med alla , hoppas jag :)
efter skolavslutningen gick jag,bea,siby,eric,sabi och agnes till en kina resturang gott vare här är lite bilder från resturangen :)






detta var min mat här kommer bilder på eric och bea :)






 
detta var bilderna från resturangen , efter resturangen gick vi till stan och provade massa klack skor haha och sen gick vi till biblan efter det gick vi till bio och kollade på baksmällan



jag lovar baksmällan var jätte bbra och jag rekomenderar att ni ska se på den :)
men tack för dagen flickor och pojkar :)
puss och kram jasmin

Kommentarer
Postat av: V E R A ♥

vem är de i vit tröja?



va gärna med och tävla om veckansblogg. www.reav.blogg.se :) kram

2009-06-14 @ 19:31:38
Postat av: Sabina

hahaa det var as kul gumman, längtar efter deej :* (L)(L)

2009-06-21 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0