new stuff!

heeej, jag vet att jag inte har varit bästa bloggaren på sista tiden, men ska bli bättre. idag var det andra delen av nationella och det gick vell bra ? hahah, efter skolan åkte jag och träffade sabi siby bea och deon, vi var i stan och jag shoppade lite nödvändiga grejor! behövde nya byxor och nya skor!!! för hela sulan på mina kängor åkte av när jag och vera hade bråttom till zumban en dag då bara jag drog av mig skon och hela sulan var av ahhahaha så mig.. så jag köpe höst/vinter skor love them!! men nu ska jag kolla klart på mitt avsnitt av 90210 och sen blir det någon ny serie på 5an med mami! puss
nice huh?;)

Kommentarer
Postat av: sara

ÄNTLIGEN kan jag kommentera!! hahahhaha, skitfina skor!

2012-02-11 @ 13:24:27
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0