ugla

helluu,nu sitter jag i mitt rum och måste sova, men lite snabbt om dagen, efter skolan stack jag till stan och träffade siby och robin och hade skiit kul, sedan åkte jag hem med mamma och vi hämtade allan efter träningen väntade på honom i en timme hahah, så det blev en massa sjungande och en massa bilder i bilen haha!! loveu mami. idag köpte jag hem lite söta små uglor hahah.
ring - glitter 69.90:-
halsband - glitter 79.90:-
nu har jag duschat och fönat håret så det blir läggdags, ska försöka hinna blogg imon innan jag drar ut och firar maymunas födelsedag på en nice resturang! have a nice night, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0