promenad och engelska.

helluu, bloggen nu sitter jag här i köket och har nyss gjort engelska läxan så im done for the day! efter skolan gick jag till kyrkogården och köpte blommor med. efter det har jag för det mesta vart med mamma, hon var hemma idag jätte skönt! hon jobbar så mycket så måste utnyttja den tiden då hon är hemma, så vi åt middag tillsammans och sen tog jag en jätte lång snabb promenad med familjen förutom allan då som var på tränning! menmen, nu ska jag ta en macka och ta det lungt framför tv.
fuck engelska. hehe.
efter skolan ska jag vara med siby honey vi ska se firends with benifits som har premiär imon! efter det hittar vi säkert på nått mer, det gör vi alltid haha. men ni får ha en jätte trevlig kväll pussssssss

Kommentarer
Postat av: josefine

gör så jasmin! :D

2011-09-16 @ 09:34:28
URL: http://ksjv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0