sushi + skoldisco!

snacka om att jag sitter här och har skiit ont i fötterna har dansat loss idag på skoldiscot ja jag vet att vi hade det för små barnen men jag dansade skiit mycket också, fan vad jag erika jossan deon haris emir och pv dansade loss!! hahaha vi körde mycket jasmin style hahaha.
idag var det en skiit kort dag i skolan bara två lektioner sedan stack jag och madde till hennes sushi resturang och åt och hade allmänt kul! sedan stack jag till stan köpte jeans och åkte till mammas jobb för att byta om! efter det åkte jag till skolan och skoldiscot började och vi hade skiit kull minne for life!
juste lite om igår då fan vad jag och vera skrattar när vi är tillsammans ingen kan slå det hahha.. jasmin är läxor hahhahaha asså jag dog (bara vera fattar) men men nu måste jag sova och vila fötterna för imon är det NRJ experiens och innan det går jag ut och äter med familjen
bild från förra veckan!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: hahahaha var ironisk, han är för snygg!!!

eller hur, älskar nasty gal



ha de så kul ikväll! ♥

2011-10-08 @ 13:32:00
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/
Postat av: vera

ÄLSKAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG AHHAHAHHAA JASMIN ÄR LEXOR!!!!!

älskar att du gillar sushi också

äta de nästa vecka? :)

saknar dig pussisar

2011-10-13 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0