söndag 16 oktober

helluu, sorry för dålig uppdatering idag. idag var det bara en seg lung dag det är därför. jag och siby vaknade upp kl halv två på dagen hahha, jag sov 14 timmar för jag somnade på golvet i mitt rum och siby kunde inte väcka mej så jag vaknade mitt i natten och då la jag mej i sängen haha.. på morgonen åt vi toast framför tv då vi kollade på dirty dancing 2! efter det åkte hon hem och jag åt middag med familjen och hade det allmänt mysigt! sedan åkte pappa hem till min faster och hämtade mina fiskar asså hon fick en massa fisk barn så jag fick 5 och dom ligger i mitt lilla akvarium i mitt rum. mysigt mysigt! men dom tre senaste timmarna har jag suttit och kollat på min nya säsong av one tree hill, inte min favorit säsong men jag älskar den endå. jag tror nog min favorit är 1, 2, 6 och 8 haha.. hitills!
love.
nu måste jag sova vi hörs imon efter jobbet! ♥

Kommentarer
Postat av: agnes

kollar på min ochså! :P

2011-10-19 @ 17:36:04

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0