ny, skön, het och snygg!

detta är beskrivningen av min nya jacka som jag köpte idag med mami!
snygga va ?
menmen lite om igår då faan vad roligt jag hade! jag och tjejerna hade en liten fest hos amanda fast vi var inte så mycket hemma utan vid hennes hus för hennes bror var hemma, menmen vi skrattade och hade allmänt kul! ni tjejer kan alltid få mej på bra humör! efter det så sov dom flesta hos amanda, jag la mej skiit tidigt mådde lite illa och så men jag typ trodde kl var ett eller något men den var bara elva menmen jag la mej och kl två kommer erika och skrämmer mej och lägger sig brevid mej, jag ba men va fan du kunde säga till först hahahhah.. grining på morgonen/natten. aja tack för kvällen iallfall jag kommer inte visa upp några bilder för dom flesta ville inte det, men här får ni en söt trött och nykter bild på morgonen på mej och vilma! :)
nu ska jag hämta siby i hjälbo som sover här ikväll btw! bye

Kommentarer
Postat av: warvin

den e juu as snygg, hehe den verkar vara väldig mysig :D<3

2011-10-16 @ 01:01:15
Postat av: vera

SNYGG JACKA!!!

sv: tack älskling!

2011-10-16 @ 01:44:01
Postat av: vilma

heheh, söt bild, och snygg jacka! :)

sv: okej, koftan var jättefin!!

2011-10-16 @ 10:15:00
URL: http://ksjv.blogg.se/
Postat av: sara

skitsnygg jacka! :)

2011-10-17 @ 23:16:38
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0