desperate housewives

snart blir det desperate housewives med mami! fotboll är på tv men vafan ofta fotboll före DH hallå? iallafall såklatr så tänker jag på amandis när jag kollar på det haha. miss u kommer bli bäst på fredag btw! och ni som undrar så ska vi ha en liten tjejkväll/tjejfest! med sleepover och allt hhihi cant wait:)
men nu måste jag ringa en sabbis hem till min faster ska säga till henne att jag sover hos henne imon! mamma och pappa ska på middag och allan har träning så vill inte vara ensam hemma hela kvällen.. så body of proof och greys anatomy ses hemma hos min faster mysigt!
men innan det så är jag ju på praon och efter det sticker jag in till stan och möter uupp siby vi ska shoppa lite för månads pengen är här!! måste leta efter en vinter jacka. såklart så blir det en massa girltalk också vi har mycket att prata om för vi sågs inte förra veckan för det var så mycket plugg och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0