2 oktober!

hellu och godmorgon! hur mår ni idag? jag mår super, har sovit 11 timmar i natt så jag är utvilad som faaan haha. jag vakande upp och gjorde frukost det blev taost och så kollade jag på FARSAN med pappa och allan vad vad jag skratta hahaha, så jävla bra är den! men nu har jag ringt siby och vi ska träffas inne i stan kl 3, så kommer hem vid ungefär 6 kanske. det blir nog lite shopping och en massa affärer att kolla i sen blir det en massa girl talk också ofc! men om jag kommer så sent hem så kommer jag ju missa OTH men då får jag kolla på datorn senare! juste omg jag epilerade mina ben i går jag hade sparat och sånt, skiiit vad ont det gjorde, men om jag börjar göra det systematiskt så kommer det göra mindre ont och det kommer komma mindre hår också! men nu ska jag börja fixa mej lite slowlym, men innan det får ni tre bilder från fredags!
love u guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0