tisdags kväll!

förfets & berg 211
hellu, i tisdags så var jag med några tjej kompisar och vi hade förfest hos Micaela o ch sedan drog vi till berg 211, som då var en lokal fest! kvällen började skiit roligt men slutade som en katastrof orkar inte gå in på detaljer, men en massa blev rånade och slagna..  sedan när vi skulle åka hem 1 på natten, så hade sista bussen redan åkt så vi blev körda av ramis kompis, men han kunde inte vägen från stan till kärra så det belv lite svårt för vera satt i bakluckan och jag kunde inte vägen typ så vi kom först till partille från ingenstans och sen tog det hundra år att komma till kärra hahah, det slutade med att vi kom fram vid 2 halv 3 och cassandra somnade i bakluckan hahha... menmen ville endå tacka alla för kvällen!
detta var alla bilder jag hitta!
men nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag nog ha spa time med mina fastrar och vera gian min faster har hyrt sin bastu så det blir sola och sånt också pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0