sushi med den bästa

helluu, nu har jag kommit hem från en lång men endå skön dag! efter skolan som då var jobbig med matte prov och allt som btw gick rätt bra, så åkte jag warvin, ,mona och ebru till biblioteket och spelade wii och hade det super kul, men så träffade jag vera, we had some catching up to do! :D vi åt sushi och snackade en massa!
massa kärlek till bilden!
efter det åkte vi hem till vera mysade framför tv med popcorn och mer! sen somnade hon på soffan och efter ett tag så kom min mamma och hämtade upp mig! men du blir det bara mys med familjen framför CSI men först måste jag ta en dusch! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0