my weekend

helluu, nu sitter jag här i vardagsrummet och tar en liten paus från pluggandet! tänkte berätta lite om min helg för jag har inte orkat uppdatera denna helgen..
i fredags var jag först i skolan och hade en massa kul hade hemkunskap och vi gjorde bulllar haha blev faktiskt bra tycker ja! efter det skulle jag åka till kunskap och vänta på siby, sabi och bea tills dom slutade så jag satt och frös i typ 40 min hehe. efter det åkte vi alla in till stan det var ju en 600 meters lång tårta som vi då missade.. men vi åkte endå till domkyrakan och gick runt där och hade det mysigt, lyssnade på live musik och drak varm choklad mums! :) efter tre timmar så åkte vi hem till siby och köpte lite chips och godis och hade en mysig tjejkväll! jag somnade vid 12 för jag var dödstrött! vaknade upp hos siby och var tvungen att skynda mig hem för att hjälpa mamma att laga mat till mina fastrar som kom på middags besök! det blev kyckling paj potatis grateng kött och en massa annat! vi hade en mysig kväll med en massa prat och skratt! men idag blir det bara plugg och serier och chill med familjen så dt ser jag fram imot, inte plugg delen men men. haha.. imon blir det stan med vera så vi hörs ikväll eller imon pusss!
mitt långa hår..

Kommentarer
Postat av: Nicolle

fin!

2011-11-13 @ 15:21:23
URL: http://chilenita.devote.se/
Postat av: meliiss

tjeennaa snygging <3 har börjat blogga igen :) så föölj mig!

2011-11-13 @ 16:59:24
URL: http://melinanicole.devote.se
Postat av: duvetnogvem

OMG VA FIN DU ÄR MÄNNISKA, SERIÖST FÅR TYP HJÄRTKLAPPNING AV BILDEN <3333

2011-11-13 @ 22:59:08
URL: http://reav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0