dålig uppdatering

hello guys!
whats up? själv så sitter jag här i mitt rum och ttänkte blogga lite, har inte bloggat nu typ sen lördags så här kommer min helg i text! i lördags var vi hemma hos alexandra på fest, det var jätte kul, faaan vad vi dansade i slutet asså hahhaa..:D sov över där med några tjejer mysigt och sedan åkte jag hem och spenderade första advent med la familia! idag hade jag ingen skola så jag bara tog det lungt här hemma, kollade på lite serier och gjorde lite läxor! menmen nu ska jag nog sova om det går haha, vaknade vid 12 idag och om ingen hade väckt mig vem vet när jag skulle gått upp hahaha... men ni får sova gott här får ni en söt bild från lördags!
i love to party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0