pink on my finger is just right!

godkväll alla läsare!
idag firadse vi min pappas födelsedag med lite släkt och madeltårta! (y)
som present från spanien fick jag av vera en perfekt ring till sommaren, jätte fin färg!
nu sitter jag här och är lite deppig för det är skola imon och det kommer säkert vara en massa plugg nu slutet på skol året.. orkar ju inte mer! men får hoppas att det är slut snart och att vi kan börja med sommarlovet. då jag åker till turkiet och hänger med alla sköna vänner här i sverige! stor längtan, men nu ska jag bara ta det lungt och fixa mej lite till skolan, tvättar nog håret imon i stället så det blir nog häst svans imon. ha en trevlig kväll♥

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

allt bra? :)

2011-05-02 @ 06:19:21
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0