neckrosdammen

hellu. idag har min dag varit helt underbar. jag vaknade ochåt pannkakor, sedan fixade jag mej och åkte in till stan och träffade siby vi åkte till neckrosdammen och låg på en filt och solade, lite senare kom sebbe, adrian och patric också, vi låg där i några timmar och lyssnade på musik, sedan köpte vi glass och kom hem. nu har jag gjort manikyr på siby och vi har suttit och kollat på film med min familj och ätit lite frukt och kex och ost! men nu kommer bilderna från idag roliga och söta:)
nu ska jag och siby nog lägga oss för att vi ska till beas konfermation kl 10 på morgonen kill me! men ni får ha en trevlig kväll/natt pussss.

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Ja ^^

2011-05-08 @ 19:54:24
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

ja visst är det :)!

2011-05-09 @ 09:47:02
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0