konfirmation

hejhej, hur har eran helg varit min har varit jätte skoj!
idag vaknade jag och siby vid 8 tiden och fixade oss till beas konfirmation! det var jätte roligt och vackert;) efter dt åkte vi till eriksberg och åt lunch och fika i en liten lokal vid havet! jätte mysigt efter det kom jag hem och åt grill med familjen + så har jag luggit lite i solen men det syns nog inte.. här får ni 2 bilder från dagen.
söta bea grattis till hennes konfirmation!
vi tre på eriks berg.  pippola och sabi var också där!
men nu ska jag fika med familjen ute isolen och sedan kolla på gossip girl ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0