hemma hos faster!

godmorgon bloggen! igår åkte jag hit till min fatser och sov över här, det var jätte länge sedan. vi har bara tagit det lungt och kollat på film och sånt. är fotfarande jätte förkyld! när jag åkte tillbaka till skolan blev jag värre men ville inte missa mer av skolan nu när vi har prov och projekt och sånt! här får ni en härlig morgon bild!
idag får vi en massa gäster mamma vill inviga sitt nya kök haha. det betyder att jag träffar vera äntligen säger jag bara! förhoppningsvis sover hon senare också hos mej. ungefär vid tre tiden kommer mamma och hämtar mej! då ska jag fixa mej duscha och sånt! visar er senare vad som blir dagens outfit. juste igår var jag innne på H&M sidan och beställde några saker visar er senare! ha en trevlig dag pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0