with the girls

hej, nu är jag hemma hos min faster. idag han jag inte blogga innan jag drog in till stan med tjejerna. men jag vaknade vid  ugefär halv elva och åt stekt ägg, det betyder att vi har en spis nu haaha :D efter det duschade jag och kollade lite på one tree hill. sedan kom pappa hem med pizza och sedan åkte jag in till stan. jag och tjejerna sata oss på condeco och fikade. vi satt där i ungefär en timme och snackade och tog kort. men har ingen sladd med mej så ni får dom imon om jag hinner. efter det så gick vi runt i avenyn och tog kort och skrattade en massa, sedan var vi lite i brunns och bara gick runt och skämmde ut oss. sedan satt vi oss på MC lite också haha. men nu har jag valt kurdiska kläder till imorgon när det är kurdiskt nyår!! kommer bli super skoj, men ni får sova gott nu ska jag ringa vera  och sedan bara sova. jag bloggar nog imon om det ite bllir för stressigt. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Warvin

Hehehe Jasmin det är Newroz it nyår :)<33

2011-03-19 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0