silver.

heej, nu sitter jag här och vilar mej tills imon. ska snart sova också är så jävla trött, sov knappt 5 timmar.. idag efter skolan stack jag hem till piippola, så var vi där typ 10 min inann siby ringer och säger att vi ska hänga med henne på hennes tandläkaretid! vi åkte in till biskop och jag och pp spelade spel medans siby var hos den läskiga tandläkaren haha. efter det stack vi hem till pp igen och satt och kollade på twilligt och vi kl 18.00 stack jag hem. resan hem tog ju typ 50 min det var så jävla kallt i brunns när jag väntade på spårvagnen ihundra år! sedan hämtade mamma upp mej i hjälbo och jag åkte hem och åt spagetti! min favorit. fick en jätte snygg silver färg av siby i födelsedags present så här ser den ut, den är cool ser nästan ut som att man lever i rymden haha:D
så jävla snyggt! juste om ni undrar orkar jag inte ta bild på alla presenter men när jag använder sakerna skriver jag säkert vem jag fick dom ifrån och sånt, nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mej, sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0