korsett vs blus.

hej, idag var det sista dagen i skolan på över 2 veckor. imon är det studiedag och på måndag börjar praon. tänkte berätta lite om vad jag har planerat dom här dagarna. imon blir det förmodlingen stan eller något med tjejerna, på lördag är det kuridskt ny år så jag ska vara med släkt, familj och vänner i en lokal! efter det hoppas jag att jag och vera sover hos någon av oss:) så på söndag är jag säkert med vera eller lite med julie på kvällen eller något. på måndag börjar praoen och jag jobbar till typ halv fyra. efter det ska jag träffa siby och så ska vi äta ute och köpa present till siby. vi täkte att vi kanske köper tillsammans så att hon får mej och finare presenter.
nu sitter jag här inne på h&m online hittade två snygga plagg vill se vad ni tycker.
korsett eller blus, vad tycker ni ?. ebru har nyss betällt blusen och den värkar jätte söt. men korsetten är också snygg för har sätt den på sara och den sitter bra! men lite om idag då. efter skolan åkte madde med mej hem. vi snackade och kollade på one tree hill, har fårr både madde mona och ebru att gilla det check
HAHAHA.
men ska lägga mej nu, vaknar nog vid tio något och gör en god frukost. och juste köket börjar närma sig till sitt slut, fast det kommer ta en vecka till typ haha. slowww. men ni får ha det bra puss.

Kommentarer
Postat av: Ebru :)

omg jag har båda plaggen eller ah dom kommer v 12 fast jag sickade tillbacka korsetten och beställde en den i större sotlek btw den är mycket ljusare än vad den är i bilden :) <3

2011-03-19 @ 16:48:37
URL: http://ebrusaygili.blogg.se/
Postat av: Sara

tack!

jag tycker båda är väldigt fina :)

2011-03-21 @ 21:30:01
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/
Postat av: vera

korsetten är sååå fin

2011-03-26 @ 18:25:54
URL: http://reav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0