sommar snart eller?

asså sommar borde vara här nu för länge sen, och jag borde vara ute och sola men istället blåser det.. Idag grillade jag med familjen det var fint väder men kyligt! nu sitter jag här i mitt rum och kollar på vampire diaries är på säsong 2 avsnitt 12, så snart klar med den säsongen också haha, jag börjar bli bra på att sitta inne och kolla på serier.. men kollar mest på natten till typ 3 haha:)
imorgon vet jag inte vad jag gör faktiskt. hittar säkert på något för jag orkar inte ligga hemma och lata mej! då fastnar jag vid vampire diaries, haha serie nörd! på tisdag ska jag träffa vera och vi ska nog till alum och efter det kanske träffa några. juste jag åker till turkiet snart tror jag åker vid 2 juli!! äntligen längtat som faan! där ska jag steka i solen och bada en massa och hänga med familjen! måste då ta med mej en bra bok en massa musik! juste här om dagen köpte jag en jätte söt röd bikini från cubus det är som om den är virkad med ett tyg under haha, kanske lite svårt att förstå men det är jätte snygg lägger in någon bild någon dag! men ni får ha en härlig kväll så hörs vi imon byee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0