middag inne i stan!

helluuu, igår var jag istan med vera och hon bjöd mej på middag. vi satte oss vid domkyrkan och åt pasta och pizzzaaa!! vi satt och pratade om allt möjligt och hade super kul, efter det åkte vi hem till min faster och sov över där det blev en massa skratt ahhaha, det är så jag rullar!!!!!!!!!! hahaa bara vera fattar!! :D
idag gick inte vera till jobbet för hon försov sig så vi gjorde en spelista till turkiet och spanien!! kommer tänka på dej när jag lyssnar på dom älskling!! här får ni härliga bilder tagna från veras blogg!
mums
loveu, nu ska jag kolla på lite vänner och imon ska jag köpa hörlurar och låna en bok i stadsbiblioteket! ni får sova sööttt så hörs vi imon pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0