madde och monas födelsedags fest.

här kommer några söta bilder!
warvin och madde (födelsedagsbarnet)♥
the best friends ! ebröö, och warvan!
jag, ebru och dajana ♥
maryam,agnes och warvin♥
warvin snyggingen!♥
melina, sara, ohana och maymuna♥
sara och maymuna♥
såå sööt! ♥
nicolle♥
siby och amanda♥
madde och siby♥
ebru och mona (födelsedagsbarnet)
josefine♥
ohana, dajan, nasra, maymuna, alexandra, amanda♥
madde♥
jag och älskling♥
gjorde tårtan till höger haha :D
födelsedagsbarnen!♥
maryam, ebru och mona♥
siby och melli♥
såå söta♥
mona ,mona och alexandra♥
mona och ohana♥
liza och jossan♥
nicolle mona och melli♥
ohana och melli♥
jossan ohana melli mona och sara ♥
ohana och jossan♥
sara mona maymuna och jossan♥
ohana och liza♥
maymuna och nasra♥
jossan och amanda♥
grupp foto!
detta var alla dom bästa bilderna♥

Kommentarer
Postat av: Warvin

OMG jasmin jag ääällllsskkaaar bilderna :D

alla var skiit snygga hahah älskar oxå den med mig o dig älskar dig;*<3

2011-06-03 @ 23:36:31
Postat av: Ebru

hahahaha warvin <3 älskar också den på dig och jasmin <3

och jag ser bra ut på bilden med jag mona och maryam för att man inte ser mina tänder <3

2011-06-04 @ 02:42:54
URL: http://ebrusaygili.blogg.se/
Postat av: ebru

och den när du sitter vid datorn <3

2011-06-04 @ 02:46:19

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0