French toast

jag är så jävla besviken på mej själv..
skulle till veras avslutning och mamma väckte mej kl halv 8, sedan ringer min telefon och det är vera som frågar var jag är jag säger att jag fotfarande är hemma och jag jag försovde mej faaan!! trodde att jag var vaken hela tiden.. ville verkligen vara där, hoppas du hade det bäst vera förlåt att jag inte kom!

ialla falll godmorgon till idag blev det french toast (fattiga riddare) till frukost gottgott! nu ska jag bara ta det lungt tills jag åker till hjälbo för att träffa pippola, adrian och siby som ska komma hit senare. vi kommer äta mat och kolla på film med snacks mm:) men ni får ha en trevlig morgon så hörs vi senare med dagens outfit. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0