Askim och Cassandras student!

hellu nu är jag hemma från en lång dag!
så här var min dag idag!, vaknade vid 07:00 tiden och åt en jätte god frukost, sedan bev jag körd till spårvagnen till skolan vi bestämde i skolan att vi skulle åka till askim, så vi tar bussen till askim och det börjar bli jätte bra väder! jag hade jätte skoj badade inte men spelade fotboll.. eller typ sparkade på en boll hahah. och skrattade med mina kompisar! sedan åkte jag hem och var hemma vid 3 tiden skyndade mej som fan visste inte vad jag skulle göra med mitt hår värsta stressen så det blev så att jag spran ner till bussen utan något middag.. som tur var att det fanns mat på cassandras student mums!! hade jätte kul och grattis till henne då, nu ska jag duscha och sedan blir det greys och of the map! sista säsongs avsnitt! men här får ni några härliga bilder 
student barnet . ha det braaa pusssssss.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0