3 juni!

hejhej, tänkte berätta lite om idag. siby vaknade upp här hos mej och vi gjorde frukost och kollade på rush hour3 skiit skoj! sedan fixade hon sig och så åkte hon hem. så jag städade mitt rum och tog sedan på mej bikinin och gick ut på terrassen och solade i typ en timma. sedan spelade jag och allan basket, och jag körde biiiil!!!! det var skit skoj men läskigt, körde bara en liten bit här vid min gata men det var jätte kuuul! sedan kollade jag och allan på film och åt glass. sen kom mamma hem och vi har bara mysat ute på terrassen med söta alkohol fria drinkar till mej haha. så idag blev det en mysig hemma dag, det behövde jag;)
haha en söt bild på mej, lite rufsigt hår kanske?
imon vid fyra ska jag hem till melina och så ska vi tjejer in till stan och sätta oss på ute servering och fira hennes födelsedag , sedag åker vi nog hem till henne och kollar på film eller något liknande! men nu ska jag nog lägga mej har inte mycket mer att göra, men ni får sova gott och så hörs vi imon puss

Kommentarer
Postat av: Ebru

fan va kul att få köra bil :O <3<3

du måste visa allt du fick lära dig min morbror vägrar lära mig för att han vet att jag kommer testa utan tillstånd

2011-06-04 @ 02:50:31
URL: http://ebrusaygili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0