Wanna be on top?

hellu, nu har jag pluggat färdigt, med mitt jävla spanska projekt. asså det är så javla svårt, jag måste skrive två A4 papper om ett land på spanska :O och jag har bara börjat med att skriva den på svenska först.. så måste plugga sönder mej denna och nästa veckorna. har matte prov snart och historia prov nästa vecka och inlämningen av projektet, och om jag måste läsa högt upp för alla döda mej! haha iallafall så har jag nu suttit och ätit soppa och kollat på top model 15
så jävla bra säger jag bara! men jag sörde mej på hon tjejen som åkte ut ikväll, hon typ trodde att hon var bättre än dom andra men så åkte hon ut fört ahhahahahaa sug på den bitch.
man kan ju inte bara vara snygg för att bli en modell, man måste ju också kunna bete sig som en. men nu ska jag ta på mej sovkläder och lägga mej isängen och läsa lite, ni får ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0