lite nytt

hellu. idag stack jag in till stan för att köpa convers på rean, skulle hitta jävla haga nygatan men det gick vell inte så bra.. gick runt i en hel timma  i regnet och frågade en massa. till slut kom jag fan till valand ;o men sen hittade jag det och det vara inte så svår som jag trodde utan jag bara uppfattade allas beskrivningar fel :)
conversen.
fint när man är brun.
lite gladare färger en vanligt!
tillsammans blev det bara 700 istället för 1400 :D
efter det träffade jag mamma och allan och vi köpte lite saker i ica till skol starten.
plus ett bigmama block som är till alla ämnerna.
sen var det filmer på rea också
3 för 99, älskar american pie♥
efter det stack jag och mamma till alum och kom hem med lite.
bara 50 kr bra till sommaren.
H&M rean.
äntligen en väska där min system kamera kan få plats i :D
sen köpte mamma också denna vasen i EM till mej loveu.
det mesta av detta kommer användas i egypten i februari, men nu ska jag kolla på lite film och sedan sova är jätte trött ha det bra pusssss.

Kommentarer
Postat av: sarah

hej jag undrar var du har köpt conversen

alltså i vilken affär ? :)

2011-01-09 @ 12:27:09
Postat av: maria

hejsan säger som hon var har du köpt dom vill jätte gärna ha ett par som är billiga ? :)

2011-01-09 @ 13:05:06

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0