lilla jasmin idag!

heeluuuu
idag är det tisdag då, så jag, deon och hannah blev klara med våran byggnad :D
den blev faktiskt jätte snygg haha. sen har jag bara vart med tjejerna idag. en helt vanlig dag helt enkelt.
hade min nya jacka på mej men, det var jätte kallt idag så jag frös lite..
men vill endå börja använda converse orkar inte med alla dessa kängorna!
jobbigt. men mami säger att det är för kallt för fan.
asså ni vet inte hur mycke jag stör mej på en massa prov och läxor.
men endå så måste jag göra dom så nu ska jag börja plugga på historia franska revolutionen.
men först får ni dagens look.
enkel randig tröja från h&m med rossetdiadem och leggins.
vi hörs sen nu blir det gammal musik också mysigt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0