LIL J HERE!

hej, idag var det en helt vanlig dag med en massa skratt. vi hade två timmars håltimma så vi gick ner till uppehålls och spelade pingis haha! warvin jag kommer vinna dej nästa gång!!!!
det var så jävla roligt när ebru van över warvin hahaha:)
som sagt efter skolan stack jag till en mysig cina resturang och snackade i ungefär 2 timmar.
mitt minnes kort på min lilla kamera är fuckt up så det blir inga roliga bilder när siby äter kyckling haha:(
denna får ni istället.
en bild på mitt cp öga men aja, iallafall så har jag nyss gjort so läxan och mona hjälpte mej på telefon loveu.
men kom på en sak, jag kollade min statstik och många kolla min blogg men ingen kommenterar. jag tvingar ingen men om ni har något att fråga eller säga tveka inte för det är roligt att få kommentarer någon gång ibland.
ska vara bättre på att uppdatera och göra denna bloggen intressantare, ,men nu måste jag duscha och sova ha det gött puss.

Kommentarer
Postat av: Big M

HHEHHEHHEHHEH vi hade väldigt kull idagg (L)

2011-01-14 @ 20:37:22
Postat av: Lil W

Hahahahahaha ah vii fåår väll see nästa gång :P haahah jag tog ju dig denna gångrn ;)<3333 hahaa dt vaar skiiiit kul :D mkt skratt :)(L)

2011-01-14 @ 23:59:02

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0