BOOOM

godmorgon sötisar!
vaknade för inte så länge sen. sov som en björn.. åt frukost med familjen och sen har jag slappat och tränat lite.
har kollat på gammla avsnitt av one tree hill.
man är vell inte så fin när man vaknar, speciellt inte jag.
fuckt up hår, så ska snart gå och duscha :D
igår var vi hemma hos piippola, vi överaskade honom för han fyllde 15 år!
vi hade en massa kul och åt tårta och muffins och tog kort!
bilderna kommer senare.
idag ska jag plugga och senare hem till min faster där jag ska sova över med veeeraaa, det var åra tal vi träffades ungefär 2 veckor ;o hur lever vi...
ska kanska på bio imon men vi får se har ju prov på måndag så kanske får skjuta upp det?
men nu måste jag duscha vi hörs sen
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0