åby

helluuu.
idag stack jag med tjejerna till åby, skit skoj var det. en massa skratt och dränkande hahah, älskar er.
dock så skulle jag köpa converse med allan och pappa innan, men vi satt i trafiken i 40 minuter ungefär ;o
så imon blir det skor shopping och lite saker till skolan.
och om melina smsar mej snart -.- så kanske jag ska hem till henne♥
kan inte bestämma mej om jag vill ha röda, rosa, gröna, blåa eller gula ;o
lite svårt vetja..
men har bestämt mej att inte köpa en vanlig färg för har redan brun vit och svart så vill ha en gladare färg ;), men villken vet jag inte, får vell kolla villken som sitter bäst på mej. och sånt.
men nu ska jag smsa lite med subbe innan han åker till dubai.. och sen ska jag mysa med familjen puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0