rensar garderoben!

helluu, nu sitter jag här i köket och lyssnar på mamma och mormors ointressanta konversation haha.. idag har jag bara varit hemma, det blev storstädning i garderoben och träning. är lite otränad så sprang bara 2 km hehe.. så här blev resultatet!
rätt organiserat tycket jag haha.. mitt rum brukar alltid vara städat men inte min garderob så detta är ju jätte bra haha. men nu ska jag nog bara kolla på någon film i sängen och lite sånt. hur slutar eran kväll?
imon ska jag träffa ebru och warvan, äntligen säger jag bara, har inte träffat dom på hela sommar lovet dom gar varit borta i en månad, så har saknat dom som faan! det blir fika och en massa girl talk , efter det ska jag och familjen på en kurdisk fest typ. så kommer hem sent, men jag bloggar på morgonen och sånt! ppuss.

Kommentarer
Postat av: Ebru

yyyyyyyaaaaaaaaaaayyyyyyy det ska bli kul <3<3<3<3<33<3<3<3< saknat dig som faaan

2011-08-11 @ 22:05:21
Postat av: warvin

Jag har oxå saknat dig<3 kmr bli kul imon :D ;*

2011-08-11 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0