nytt i min garderob!

helluu, idag var det första dagen i skolan, inte så lång bara upprop och sånt! juste jag har jätte soft schema, sovmorgon varje dag! det gillar jag. efter skolan var jag med sara blondin vera och siby. skrattade ihjäl mej som vanligt mysigt! efter det åkte jag och mamma in till angered och små shoppade lite detta fick jag med mej hem plus en blus från h&m online.
BH & trosor, och ett pack trumpor! från lindex
jätte fin topp från lindex
jätte söt blus från H&M
en ny ring från en random affär i angered, dom har skiiit fina ringar me like, men jag måste nog köpa ett nytt ringträd eller en ring hand för mitt är fullt.. men nu ska jag sova måste vakna vid sju imon pusssssss

Kommentarer
Postat av: sara

de linnet är såå fint!

2011-08-24 @ 20:33:48
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0