höga jeans

helluuuu, nu är jag hemma och är trött så ska sätta mej och kolla på one tree hill säsong 6 ny köpt föresten! men först lite om skolan! idag var andra skoldagen och gud vad långa dagar det blev nu för tiden! men som vanligt hade vi det super kul som vanligt! hehe. hahahah gud vad jag skrattade åt haris tröja som var mjuk hahaha mona du fattar!!! men nu börjar jag nian med massa fina nya kläder, snart tror jag att min garderob spricka haha.. dagens outfit höga jeans svart linne, svart kofta , svarta convers och svart bälte hahha mycket svart:)
byeee

Kommentarer
Postat av: vera

mm...mm...sexi...sexii!! hahhahahaha

sv: tack <3 omg du vet inte hur hungrig jag va, trodde jag skulle svimma....

2011-08-24 @ 08:13:50
URL: http://reav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0