baby shower - one tree hill

hejhej mina söta blogg läsare!
nu sitter jag här i vardags rummet och myser med mamma, har kollat på dagens avsnitt av one tree hill som handlade om haleys baby shower och att brooke och julian ska adoptera!
idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lungt! duschat och sånt och juste köpte en hår produkt som gör att mitt hår inte blir frissigt !! yes säger jag bara för har provat den nu och mitt hår ser mycket plattare nu ;). imon är det skolan och efter det tänkte jag sova hos min faster förhoppningsvis sover vera där med, måste ringa henne och fråga haha. menmen , ni får ha en jätte mysig kväll!! pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0